nieu bericht - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Roelof Groot - WaarBenJij.nu nieu bericht - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Roelof Groot - WaarBenJij.nu

nieu bericht

Door: roelof

Blijf op de hoogte en volg Roelof

25 Juni 2005 | Zuid-Afrika, Pretoria

hallo allemaal!!!

Het avontuur zuidafrika zit er al weer bijna op.. was een supermooie tijd met zo zijn ups en je kan wel zeggen downs, maar he! dat krijg je als je het avontuur op zoekt he!
zit in de afronding van mijn afstudeeropdracht, zou eigenlijk keihard werkn er aan dit weekend... maar er heerst hier gewoon een griep omdat het snachts zo fucking koud is hier, en deze jongen was daar wel vatbaar voor na twee nachten tot sluitingstijd het nachtleven van de hoofdstad onveilig te hebben gemaakt.
goed ik hoor dat jan klaar is met schijten, we hebben geen lekkere sapjes en verwennerijtjes in huis dus we gaan even boodschappen doen bij de pick n pay!

ikheb mijn ticket nog niet verzet, maar ik kom waarschijnlijk tegen 13 14 juli terug naar nederland, en potverdorie wat heb ik een zin om jullie allemaal te zien en dan bedoel ik dus iedereen he!!!! wee de gebeente die het durft om dan op vakantie te zijn! na de afstanden hier gewend te zijn, stapik gewoon in de auto en kom je tot de orde roepen (gaat er toevallig iemand naar spanje?)

Nu ja jantje is omgekleed en heeft een vet nieuw shirt van de transformers, dus wij gaan even (met mn zieke kop) de blits stelen in de super.

by the way dit weekend zet ik de foto's van lesotho nog op mijn site, en ik geloof dat er hier en daar nog wat vette party pics geschoten zijn!!!

we hebben trouwens allemaal supervette filmpjes die ik jullieMOET laten zien!!!!

maar meer daarover in een volgend bericht...

voorspoed!

rolf

  • 26 Juni 2005 - 12:33

    Hessel En Hanna:

    Geniet nog even van je laatste weken, maak er nog wat moois van. En als je hier weer komt wordt het nog mooier...haha

  • 27 Juni 2005 - 12:20

    Otto En Astrid:

    Wat heb je nu weer???? Griep in SA hoe is het mogelijk,ik zit lekker in mijn zwembroekje achter de pc,
    Nederland is zo gek nog niet !!
    Ciao

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Pretoria

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

22 Juli 2005

Hallo Allemaal!

21 Juli 2005

Terugvlucht!!!

03 Juli 2005

weeknd vor Lesotho

02 Juli 2005

Lesotho!

25 Juni 2005

nieu bericht
Roelof
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 161
Totaal aantal bezoekers 20009

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: